نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

برنامه حسابداری طلا و جواهر فروشی

برنامه حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح ماندگار مخصوص کنترل و ثبت خرید و فروش ، دریافت و پرداخت ، مرجوعی ، تعمیرات ، آبکاری و مخراجکاری طلا ، جواهرات طلا ، پلاتین یا نقره و جواهرات ترکیبی‌ است. ریز مشخصات سنگ‌های وزنی و تعدادی جواهرات به همراه فی و قیمت کل آنها بر حسب وزن یا تعداد در ردیف‌های دلخواه تنظیم می‌شود. هزینه مخراجکاری هر عدد و هزینه مخراجکاری کل نیز با همین اطلاعات مشخص می شوند.

در این برنامه حسابداری جواهرفروشی ، فرایندهای کنترل و مدیریت سنگ های جواهرات و بارخونه به همراه عملیات مخراجکاری و پیاده سازی سنگ ها ، وضعیت جواهرات را مدیریت می‌کنند. این برنامه دربرگیرنده‌ی همه‌ی مواردی‌ست که در لینک برنامه‌ پایه طلا و جواهرات توضیح داده ایم.

 

نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی

 

طلا ، جواهر و سنگ

در نرم افزار طلا و جواهرفروشی به راحتی امکان درج مشخصات ریز جواهرات به همراه ریز سنگ های آن وجود دارد. هنگام ثبت موجودی ابتدای دوره جواهر و یا هریک از فاکتورهای وارده به سیستم، جزئیات قیمت تمام شده واقعی و صوری آن جواهر محاسبه و نمایان می شود. امکان کنترل جواهرات موجود و ناموجود ، تهیه انواع قیمت تمام شده و اتیکت و تهیه گزارشات ریز و دقیق از وضعیت موجودی، وضعیت سنگ ها و وضعیت های مالی جواهرات در مراحل مختلف کاری وجود دارد.

 

 

یکی دیگر از خصوصیات پرکاربرد این نرم افزار طلا و جواهر فروشی امکان طراحی و چاپ شناسنامه جواهرات است. این قابلیت به همراه امکان اختصاص بارکد به آنها از جمله خصوصیاتی‌ست که ما به صورت خیلی ریز و دقیق برای هر جواهر در نظر گرفته ایم.

قابلیت های افزودنی

شما می‌توانید برای مشخصات سنگ های خود در برنامه بیش از ۲۰ خصوصیت آنها را نگهداری و گزارش گیری کنید. ضمن اینکه درصورت تمایل می‌توانید از فهرست مکمل‌ها و ویژگی‌های افزودنی به برنامه، خصوصیات آمارگیری، RFID، ارسال و دریافت پیامک، اسلایدشو جواهرات، اپلیکیشن مدیریت فروش طلا و جواهرات مخصوص تبلت و موبایل های اندروید ، مکمل برنامه طراحی سایت و موارد دلخواه دیگر را انتخاب کرده و برنامه طلا و جواهر فروشی خود را کامل کنید.

 

صفحه تنظیم موجودی جواهر طلا در سیستم حسابداری طلا و جواهر مسبح ماندگار
صفحه تنظیم موجودی جواهر طلا در نرم افزارر طلا فروشی مسبح ماندگار

 

در بخش جواهرات طلا و پلاتین مشخصات دقیق پایه و سنگ های سوارشده آنها در فرایندهای مختلف برنامه، از جمله مخراج‌کاری تنظیم می‌شوند. در مخراجکاری جواهرات ابتدا پایه‌های طلا ، پلاتین یا نقره به همراه سنگ‌هایی که می‌خواهیم روی کار سوار شوند را به مخراجی می‌فرستیم. و پس از مخراجی جواهر، در تاریخی دیگر آنرا تحویل میگیریم و قیمت، کسورات و اجرت‌های آن را ثبت می‌کنیم.

گزارشات متنوع

در این برنامه گزارشات متنوعی از جواهرات و سنگ‌های آنها به روش‌های مختلف تهیه و دراختیار مشتریان محترم قرار می‌گیرد. همچنین در برنامه، فاکتورهای مختلفی برای چاپ جواهرات و چاپ ریز مشخصات سنگ های بکار رفته در آنها وجود دارد. این ویژگی امکان طراحی دلخواه و چاپ فاکتورهای متفاوت و متعدد را برحسب سلیقه و نیاز کاری کاربران فراهم می کند.

 

صفحه مخصوص چاپ شناسنامه جواهرات از نرم افزار حسابداری طلا و جواهر مسبح ماندگار
صفحه مخصوص چاپ شناسنامه جواهرات از نرم افزار طلا و جواهر فروشی مسبح ماندگار

 

نرم افزار مخصوص طلاوجواهرفروشی شامل همه خصوصیات نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی است. برای آشنایی بیشتر به این لینکها مراجعه کنید. درباره مسبح ، معرفی نرم افزار پایه مسبح ، نحوه کارکرد برنامه ، معرفی گزارشات و دفاتر و  مزیت‌ها و امکانات .

در برنامه طلا و جواهرفروشی مسبح ماندگار گزارشات کامل و متنوعی به همراه دفاتر حسابداری وجود دارد. این گزارشات مربوط به هر یک از سرفصل های اشخاص، بانک، صندوق، انواع طلا، جواهر، پلاتین، ارز، سکه، سنگ و سایر موجودی ها هستند. در کنار این گزارشات ، یکی از بخش های ویژه، صفحه “همه چیز درباره امروز” است. این گزارش در صفحه اول نرم افزار قرار دارد. وظیفه این گزارش اعلام آنچیزهایی است کخ طی تاریخ های معین باید انجام دهید. هشدارهای مربوط به چک های دریافتنی/پرداختنی، هزینه های پرداختنی، درآمدهای دریافتنی، فاکتورهای نیازمند کنترل مجدد یا نیازمند تسویه و اقساط دریافتنی دوره تاریخی در این صفحه قابل رویت است .

 

صفحه تنظیم مرحله دریافت جواهر از مخراجکاری در نرم افزار طلا و جواهر مسبح ماندگار
صفحه تنظیم مرحله دریافت جواهر از مخراجکاری در نرم افزار طلا و جواهر فروشی مسبح ماندگار

 

چیدمان دلخواه

در قسمت پائین نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح ماندگار، آیکونی قرار دارد که وظیفه چیدمان صفحه اول برنامه را بر عهده دارد. در این صفحه گزینه های مختلفی برای چینش آیکون ها، انتخاب رنگ صفحات اصلی و صفحات داخلی، انتخاب آوا ، انتخاب مقادیر پیش فرض، انتخاب شکل موس و گزینه‌های متنوع دیگری وجود دارد. با وجود این گزینه‌ها شما قادر خواهید بود تا محیط دلخواه گرافیکی خودتان را طراحی کنید.

 

صفحه تنظیم رنگ و آیکون های مسبح ماندگار
صفحه تنظیم رنگ و آیکون های برنامه مسبح ماندگار

 

علاوه بر مواردی که گفتیم، در این بخش و سایر بخش ها، امکان اتصال به پوزهای بانکی و انجام اتوماتیک عملیات دریافت تراکنش های بانکی نیز از طریق این برنامه قابل انجام است. همچنین امکان چاپ روی قالب مخصوص بارکد وجود دارد. به دلخواه خودتان می تواند اطلاعات گوناگون کالا یا محصوص را بر روی لیبل بارکد چاپ کنید.

اپلیکیشن فروش و کالا

امکان آن وجود دارد که این اپلیکیشن به نرم افزار فروش طلا و جواهر ما وصل شود و کار حسابداری فروش را به آسانی انجام دهد. درصورتی که می‌خواهید با موبایل کار فروش طلا و جواهرات خود را انجام دهید، ویژگی فروش‌یار ماندگار را خریداری کنید.

عمده‌ترین خصوصیات این سیستم را می توان اینچنین عنوان کرد: دفتر مخراجی، دفتر آبکاری، دفتر تعمیرات، امکان چاپ بارکد، فاکتور، شناسنامه، امکان افزودن فناوری RFID، امکان افزودن آمارگیری طلا و جواهر، امکان افزودن حساب ارزی، امکان افزودن باشگاه مشتریان، امکان افزودن پنل اس‌ام‌اس، امکان افزودن خوراک برای سایت طلا و جواهر فروشی، امکان افزودن ارتباط مستقیم با سایت، امکان افزودن ارتباط مستقیم با اپ فروش، امکان افزودن دفتر امانات و.. که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

 

صفحه اول برنامه مسبح ماندگار
صفحه اول برنامه حسابداری طلا و جواهر مسبح ماندگار

 

نحوه خرید نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی

شما می‌توانید نرم افزار مخصوص طلا و جواهر فروشی را از طریق فروشگاه انتخاب کرده و سفارش دهید. قیمت خالص برنامه تک کاربره، بدون ویژگی‌های افزودنی و بسته‌های مکمل در پائین همین صفحه مشخص است. برای ملاحظه ی قیمت شبکه کلید انتخاب گزینه‌ها را در زیر قیمت تک‌کاربره فشار دهید.

همچنین می توانید از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید. شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا تولیدکننده‌ این محصول است. این شرکت پشتیبان حقوقی برنامه است. و برنامه را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر با برنامه معرفی کامل برنامه را بخوانید تا قبل از خرید برنامه به آشنایی کامل و مناسبی دست یابید.

 

 

فهرست