نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

نرم افزار حسابداری بنکداری طلا

نرم افزار حسابداری بنکداری مسبح ماندگار مخصوص کنترل ، نگهداری ، دریافت ، پرداخت ، تهاتر ، خرید ، و فروش طلا ، پلاتین یا نقره است. از طریق این بسته نرم‌افزاری ، امکان انجام کلیه‌ی امور یک بنکدار طلا فراهم می‌شود. برنامه بنکداری به‌گونه‌ای است که یک بنکدار به‌راحتی بتواند با همه طرف‌حساب‌های خود به روش‌های مختلف داد و ستد انجام دهد. از یک طرف حساب گرمی طلا، نقره، پلاتین و حساب اجرت ریالی یا ارزی کارخانه و طلا ساز را کنترل و نگهداری می‌کند. و از طرف دیگر حساب همکاران بنکدار ، کیفی‌ها و مشتریان متفرقه را از طریق فرایندهای متعدد موجود در برنامه مدیریت می‌کند. اگر با برنامه آشنا شوید، همه این کارها فقط با چند کلیک میسر می‌شوند. و پس از آن به‌راحتی می‌توانید از گزارشات، نمودارها و تحلیل‌های آماری استفاده کنید.

 

"<yoastmark

 

درباره نرم افزار حسابداری بنکداری طلا

برنامه حسابداری بنکداری طلا ، کنترل و نگهداری انواع موجودی طلا اعم از طلای ساخته، طلای پایه، طلای متفرقه، طلای آبشده، طلای شرطی و حتا خرده‌طلای تعمیراتی به همراه سایر کالاهای یک بنکدار مانند انواع نقره یا پلاتین، انواع سکه، انواع ارز، انواع ساعت و سایر موجودی‌های جانبی را به‌راحتی و با دقت و سرعت بسیار انجام می‌دهد. تجربه سال‌های حضور در بازار طلای ایران و آشنایی کامل با خواسته‌های صنف زرگری به همراه مهارت‌ها و قابلیت‌های فنی ما در آنالیز، طراحی و برنامه‌نویسی ، سبب آن است که این نرم افزار قوی، ساختیافته، ساده و سریع باشد. و مورد توجه و پذیرش قشر بنکداران طلا و حسابداران آنها نیز قرار گیرد.

 

صفحه پرداخت انواع طلا پلاتین و نقره در نرم افزار حسابداری بنکداری طلا با نام مسبح ماندگار
صفحه پرداخت انواع طلا پلاتین و نقره در نرم افزار حسابداری بنکداری طلا با نام مسبح ماندگار

 

در نرم افزار حسابداری بنکداری طلا ، علاوه بر همه آنچیزی که در پایه نرم افزار حسابداری طلا وجود دارد؛ دفاتر مخصوصی  است که امکان ثبت اجرت‌های گرمی و درصدی طلای ساده، طلای پایه، پلاتین ساده یا پلاتین پایه؛ هنگام دریافت، پرداخت یا مرجوعی‌های مربوط به یک شخص خاص را فراهم می‌سازد. شما به راحتی می‌توانید

گزارشات و دفاتر

با این نرم افزار علاوه بر نگهداری انواع طلا ، پلاتین یا نقره ، سکه و سایر کالاها، به تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات مربوط به کالاهای خود دسترسی داشته و به راحتی از طریق دفتر حساب هر کالا، کارت کالا و کاردکس حسابداری کالا را تهیه و ملاحظه کنید. گزارشات متنوعی وجود دارد که بر طبق استانداردهای حسابداری و نیازهای صنف زرگری و بنکداری، اطلاعات جامع و پویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاعات زیادی برای آشنایی بیشتر شما در نوشته‌ی برنامه‌ پایه طلا آورده شده است.

 

صفحه درج اجرت مشتری جدید از برنامه مخصوص بنکداران مسبح ماندگار
صفحه درج اجرت مشتری جدید از برنامه حسابداری بنکداری طلا مسبح ماندگار

 

در برنامه حسابداری بنکداری علاوه بر قالب‌های چاپی که برای طلا فروشی وجود دارد، قالب های مخصوص بنکداری نیز وجود دارد. این قالب‌ها برای همه عملیات معاملات اعم از پرداخت طلا ، فروش طلا ، دریافت و خرید طلا ، تعمیرات طلا ، هزینه های پرداختنی یا پرداختی و درآمدهای دریافتنی یا دریافتی و .. قابل استفاده هستند. شما می‌توانید ضمن طراحی و تنظیم دلخواه قالب خود ، افزودن لوگوی مخصوص خود و جابجایی ستون‌ها، همه‌ی فرایندهای کاری خود را با یک فرمت مخصوص چاپ کنید. طراحی فاکتورها در محیط پیشرفته‌ی fastreport انجام می‌شود.

 

محیط مخصوص طراحی فاکتور برای چاپ دلخواه در نرم افزار حسابداری بنکداری طلا مسبح ماندگار
محیط مخصوص طراحی فاکتور برای چاپ دلخواه در نرم افزار حسابداری بنکداری طلا مسبح ماندگار

 

عمده‌ترین خصوصیات برنامه حسابداری بنکداری طلا

برنامه مخصوص بنکداری طلا شامل همه خصوصیات نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی است. برای آشنایی بیشتر  درباره مسبح ، معرفی نرم افزار پایه مسبح ، نحوه کارکرد برنامه ، معرفی گزارشات و دفاتر و بهترین مزیت‌ها و امکانات را بخوانید.  عمده‌ترین خصوصیات این برنامه حسابداری بنکداری به شرح زیر است.
بنکداری طلا ، پلاتین یا نقره ، چاپ و طراحی انواع فاکتور، امکان افزودن فاکتور ویژه دریافت و پرداخت که همه وجوه و کالاهای دریافتی و پرداختی یک شخص را در یک فاکتور ثبت می کند ، امکان افزودن دفتر تخفیفات ، امکان افزودن استفاده از فناوری RFID، امکان افزودن دفاتر حساب‌های ارزی، دفاتر فی و اجرت و.. که به‌ صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

ما علاوه بر پشتبانی تلفی از پشتیبانی اینترنتی نیز برای تنظیم خطاهای احتمالی استفاده می‌کنیم. در راستای پیشرفت مسبح ماندگار بستری درنظر گرفتیم که هروقت در سیستم خطایی ناشناخته رخ داد، آنرا سریعا برای ما بفرستید. اگر قبلا آن اشکال رخ‌داده و پاسخی برایش یافته بودیم، راهنمایی‌ها و پاسخ‌ها بلافاصله به شما نمایش داده می‌شود تا اشکال خود را رفع کنید. و اگر خطا تازه رخ‌داده باشد، توسط کارشناسان اشراق رایانه بررسی و پاسخش به شما ارسال خواهد شد.

 

صفحه اول برنامه حسابداری مخصوص بنکداران طلا نقره پلاتین مسبح ماندگار
نمایی از صفحه اول برنامه حسابداری بنکداری طلا با نام مسبح ماندگار

 

نحوه تهیه نرم افزار حسابداری بنکداری طلا

شما می‌توانید نرم افزار مخصوص بنکداری طلا را از طریق فروشگاه انتخاب کرده و سفارش دهید. قیمت خالص برنامه تک کاربره، بدون ویژگی‌های افزودنی و بسته‌های مکمل در پائین همین صفحه وجود دارد. برای ملاحظه قیمت شبکه کلید انتخاب گزینه‌ها را در زیر قیمت تک‌کاربره فشار دهید. درنظر داشته باشید که درصورت تهیه این برنامه از دوسال پشتیبانی رایگان و امکان استفاده از آپدیت‌های جدید برنامه بهره‌مند خواهید شد.

شما همچنین می توانید از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید. شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا به عنوان تولیدکننده‌ی این محصول همواره پشتیبان حقوقی این برنامه است. و برنامه را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کند. سرویس پشتیبانی آنلاین برنامه فاصله‌ی ارسال خطای غیرمنتظره تا رفع آنرا به حداقل رسانده‌است. ما طی سالهای گذشته همیشه درحال توسعه و بروزرسانی برنامه بوده‌ایم. به زودی قصد داریم تا زبان برنامه را انگلیسی کنیم. این کار به نیمه‌های خود رسیده‌است. و به زودی با نرم افزار دوزبانه به فارسی و انگلیسی به خدمت‌رسانی ادامه خواهیم داد.

 

 

فهرست