نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

نرم افزار حسابداری طلا فروشی

طراحی و برنامه ریزی نرم افزار حسابداری طلا فروشی برای خرید، فروش و تهاتر انواع طلا ، پلاتین یا نقره ، سکه ، ارز و موجودی های جانبی است. از طریق نرم افزار حسابداری طلافروشی مدیریت، کنترل و نگهداری تراکنش ها و معاملات یک فروشگاه، گالری یا موسسه طلا و زیورآلات انجام می‌شود. در تنظیمات برنامه گزینه های متنوعی برای سلیقه های مختلف کاری وجود دارد.

برنامه به گونه‌ای است که یک گالری دار در کنار خرید و فروش ، امکان تهاتر گرمی یا ارزی با طلاسازان، سنگ‌فروشان، بنکداران ، کیفی‌ها ، مخراجکاران ، آبکاران ، ریگیری ها و تعمیرکنندگان را دارد. تجربه زیاد و موثر حضور ما در بازار طلای ایران و آشنایی با خواسته‌های صنف زرگری سبب شده که نرم افزار گالری طلا ساختیافته، ساده و سریع باشد. و مورد پذیرش طلا فروشان و حسابداران آنها قرار گیرد.

نرم افزار حسابداری طلا فروشی

 

درباره قسمت های مختلف برنامه

شما می‌توانید با این نرم افزار علاوه‌ بر نگهداری انواع طلا ، پلاتین یا نقره ، سکه و سایر کالاهای خود، به تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات مربوط به محصولات خود دست یابید. و به‌راحتی از طریق دفتر حساب هر کالا، کارت کالا و کاردکس حسابداری آن کالا را تهیه و کنترل کنید. گزارشات متنوعی وجود دارد که بر طبق استانداردهای حسابداری و نیازهای صنف زرگری و طلا فروشی ، اطلاعات جامعی را در اختیار شما یا حسابداران شما قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر نوشته‌ی برنامه‌ پایه طلا را بخوانید.

 

نرم افزار حسابداری طلافروشی مسبح ماندگار
صفحه انتخاب طلای ساده جهت فروش در برنامه حسابداری طلا فروشی مسبح ماندگار

 

پس از ثبت یک فاکتور فروش ، امکان چاپ آن فاکتور بر روی یک یا چند قالبی که توسط ما طراحی شده و شما می توانید آنرا تغییر دهید، فراهم می‌شود. قالب انتخابی را می‌شود به جای چاپ، به صورت تصویر یا PDF در آورد و آنرا برای مشتری ایمیل کرد. همچنین می‌توان پیامک تشکر خرید برای مشتری فرستاد و یا اینکه صورت خلاصه فاکتور را به صورت پیامک برای او فرستاد.

نحوه فراخوانی کالاها

در برنامه حسابداری طلا فروشی ثبت یک ردیف کالا در فاکتور فروش به‌ روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد. شما می‌توانید از طریق نوشتن کد، انتخاب از فهرست، استفاده از بارکد یا RFID، محصول یا کالا را انتخاب کرده و در فاکتور ثبت کنید. ضمن آنکه امکان انتخاب دسته‌جمعی کالاها و ثبت آنها در فاکتور فروش نیز وجود دارد. تعداد ردیف‌های نامحدودی از انواع موجودی‌های کالا و خدمات را می‌توان در یک فاکتور فروش وارد کرد. هنگام مرجوعی فاکتورهای فروش یا پرداخت امکان انتخاب فاکتور فروش و مرجوعی یکباره‌ی آن و یا ثبت دلخواه یک کالا در نرم افزار گالری طلا از دوره‌ی مالی جاری و یا یک دوره ‌مالی گذشته فراهم است.

صفحه انتخاب فاکتور طراحی شده جهت چاپ در برنامه مسبح ماندگار
صفحه انتخاب فاکتور طراحی شده جهت چاپ در نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی مسبح ماندگار

 

هنگام ثبت فاکتور فروش و یا هر فاکتور دیگری، مانده حساب قبلی ریالی، ارزی، طلایی و پلاتین قبلی وی محاسبه میشود. سپس تغییرات فاکتور جاری مشخص میشود و مانده حساب نهایی شخص ظاهر میگردد. در نرم افزار حسابداری طلافروشی ، مقادیر جدید در گردش حساب شخص وارد میشود. و در هر لحظه امکان مشاهده‌ سریع مانده‌حساب‌های اجرتی و گرمی به همراه راس مانده‌ بدهی و طلب شخص و اشخاص فراهم است.

قیمت روز طلا

در این برنامه شما می‌توانید هر وقت که خواستید، قیمت روز طلا را وارد کنید یا آنرا از منابع اینرنتی گرفته و از این قیمت در محاسبات خود استفاده کنید. ما بر حسب الگوریتم های سایتی که قیمت روز طلا را برای شما می فرستد، آن قیمت را به صورت آنلاین می خوانیم. برنامه نیز به صورت پیش فرض api مخصوص خود را دارد. هنگام ثبت فاکتورها و تنظیم گزارشات، این قیمت به صورت پیش‌فرض نمایان میشود و امکان تغییر آن توسط شما و فروشندگان گالری شما وجود دارد.

 

صفحه ثبت قیمت روز طلا در نرم افزار حسابداری طلافروشی مسبح ماندگار
صفحه ثبت قیمت روز طلا در نرم افزار طلافروشی مسبح ماندگار

 

عملیات خزانه داری نیز در برنامه حسابداری طلا فروشی قرار دارد. ثبت و کنترل چک های شخصی و چک های دیگران به همراه انجام سریع عملیات خزانه داری به بهترین وجه ممکن صورت می گیرد. در دفتر حساب حساب های بانکی، دفتر حساب صندوق ها، دفتر حساب اسناد دریافتنی و دفتر حساب اسناد پرداختنی  ریز گردش عملیات خزانه داری تهیه و توسط نرم افزار گالری طلا قابل ارایه به شما می شود.

سایر فرایندهای نرم افزار حسابداری طلا فروشی

همچنین فاکتور عملیات مختلف مربوط به ثبت درآمدها و هزینه های مختلف به روش های متفاوت ثبت میشود. و دفتر حساب درآمد یا هزینه، به تفکیک شرح عنوان، جزئیات گردش حساب چهارگانه را گزارش می دهد. حسابهای چهارگانه عبارتند از :ریالی / طلایی / پلاتین (یا نقره) / ارزی. هنگام گردش ترکیبی این حساب ها برای مباحث حسابداری ، حساب ارزش دفتری و حساب تعدیل نیز در اختیار شما قرار می گیرد.

 

گزینه های هزینه و درآمد و خزانه داری در مسبح ماندگار
گزینه های هزینه و درآمد و خزانه داری در نرم افزار حسابداری طلا فروشی مسبح ماندگار

 

عمده‌ترین خصوصیات نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی به شرح ذیل هستند.
:: امکان تک‌فروشی ، امکان طراحی فاکتور، چاپ و طراحی بارکد، امکان افزدون استفاده از تکنولوژی RFID، امکان افزودن ویژگی آمارگیری، تعمیرات، امکان افزودن ویژگی دفتر اقساط ، امکان افزودن ویژگی ارسال پیامک، امکان ارسال ایمیل، و غیره که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

برای آشنایی دقیق با برنامه به این لینک ها مراجعه کنید.  درباره مسبح ، معرفی نرم افزار پایه مسبح ، نحوه کارکرد برنامه ، معرفی گزارشات و دفاتر و مزیت‌ها و امکانات را بخوانید.

 

صفحه ویژه فرایندهای مربوط به معاملات نرم افزار حسابداری طلا و جواهر مسبح ماندگار
صفحه مخصوص فرایندهای مربوط به معاملات نرم افزار حسابداری طلافروشی مسبح ماندگار

 

نحوه‌ی تهیه نرم افزار حسابداری طلا فروشی

شما می‌توانید نرم افزار ویژه طلا فروشی ( گالری طلا ) را از طریق فروشگاه انتخاب کرده و سفارش دهید. قیمت خالص نرم افزار حسابداری طلافروشی تک کاربره، بدون ویژگی‌های افزودنی و بسته‌های مکمل در پائین همین صفحه مشخص است. برای ملاحظه قیمت شبکه کلید انتخاب گزینه‌ها را در زیر قیمت تک‌کاربره فشار دهید.

همچنین می توانید از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید. شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا تولیدکننده‌ این محصول است. این شرکت همواره پشتیبان حقوقی برنامه بوده و آنرا به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کند. پیشنهاد میکنیم نوشته های بخش معرفی کامل برنامه را بخوانید تا قبل از خرید برنامه به آشنایی کامل و مناسبی با نرم افزار دست یابید.

 

 

 

فهرست