نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

آیا کار با نرم افزار به داشتن تخصص حسابداری نیاز دارد؟

سلام ببخشید من یک دیپلمه حسابداری هستم و میخواستم بدانم آیا می توانم با برنامه شما در طلا فروشی به عنوان حسابدار کار کنم.  آیا جلسه آموزشی برای نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی هم دارید؟

آیا کار با نرم افزار شما نیاز به دانش گسترده از علم حسابداری و یا کامپیوتر دارد ؟

کلاس آموزشی دارید؟  آموزش می دهید؟

و من در چند جلسه می توانم به نرم افزار شما مسلط شوم؟

لطفا پیش نیازهای یاد گیری نرم افزارتان را نیز عنوان کنید.

پرسشگر : کریمی از تهران 

 

زهرا خاتمی دوست کارشناس نرم افزار حسابداری طلا فروشی با نام مسبح ماندگار
زهرا خاتمی دوست

پاسخ کارشناس آموزش نرم‌افزار حسابداری طلا به این سوال

سلام خدمت شما دوست و همکار گرامی،

* طراحی نرم افزار های حسابداری زرگری مسبح به صورتی است که کاربران باید با محیط ویندوز ، OFFICE و همچنین با تمامی اصطلاحات صنف طلا و جواهر آشنایی داشته باشند. در این صورت کار با این نرم افزار راحت خواهد بود. چراکه ما سعی کرده ایم بعد از ثبت اطلاعات روزانه گالری، گزارشات حسابداری برحسب آخرین قیمت روز طلا به صورت اتوماتیک در اختیار کارفرما قرار گیرد.

** ضمن اینکه آموزش نرم‌افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح جامع است. دو جلسه آموزش رایگان از شرایط خدمات پس از فروش نرم افزار است. ما تضمین می کنیم که اگر بتوانید با کامپیوتر به راحتی کار کنید و اطلاعات شما درباره حسابداری طلا نیز معقول باشد، طی این دو جلسه که آموزش نرم افزار حسابداری طلا انجام میشود، می توانید تسلط کافی جهت کار با نرم‌ افزار حسابداری طلا فروشی یا نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی را بدست آورید.

*** در صورتی که شرایط بند یک را داشته باشید. دو جلسه ی آموزشی کافی خواهد بود که البته این شرایط بستگی به میزان تمرین و کارکرد حسابدار در دوران آموزش دارد.

**** در بند یک توضیح داده شد.

برای آشنایی بیشتر لطفا این بخش‌ها را مطالعه کنید:

آموزش نرم‌افزار حسابداری طلا

فهرست