نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

نرم افزار حسابداری طلا سازی

نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح ماندگار برنامه‌ای مخصوص طلا سازان‌ ، برای ساخت طلا و جهت کنترل فرایند تولید طلا و نگهداری حساب مشتریان و کارگران طلاسازی است. همچنین انجام اکثر کارهای مرتبط با حسابداری طلاسازی و مدیریت پویای مانده انواع طلا و موجودی های خط تولید را انجام میدهد. در این نرم افزار فرایندهای تولید طلا که در کارگاه های طلا سازی مرسوم است، برنامه ریزی و ثبت می شود.

برنامه طلاسازی به‌گونه‌ای است که یک سازنده به‌راحتی بتواند با همه طرف‌حساب‌های خود در کارگاه ساخت طلا به روش‌های مختلف داد و ستد انجام دهد. از یک طرف حساب گرمی طلا ، پلاتین یا نقره و حساب اجرت ریالی یا ارزی بنکداران و واردکنندگان را کنترل و نگهداری می‌کند. از طرف دیگر حساب کارگران خط تولید یا آبکاران و تعمیر کننندگان ، مشتریان بنکدار ، کیفی‌ها و مشتریان متفرقه را مدیریت می‌کند. علاوه بر موارد فوق، این برنامه مخصوص کنترل ، نگهداری ، دریافت ، پرداخت ، تهاتر ، خرید و فروش انواع طلا، پلاتین یا نقره نیز میباشد.

 

نرم افزار حسابداری طلاسازی ساخت طلا سازی

 

چگونگی کارکرد برنامه

در نرم افزار حسابداری طلا سازی مسبح ماندگار ابتدا جدول کسرهای استاندارد کارها مشخص می‌شود. سپس عملیات تولید طلا برحسب کارهای ارسالی به خط تولید کارگاه، هزینه های انجام شده، حقوق کارگران ، صورت وضعیت کارهای تولیدشده و صورت وضعیت کارهای مانده ثبت میشود. در بخش نهایی عملیات طلا سازی وضعیت کلیه مواد اولیه، محصولات تولیدی ، خدمات و هزینه های تولید و ناقصی های خط تولید مشخص می شود.

در مرحله بعد کسرهای استاندارد و فیزیکی تولید محاسبه و در گزارشات حسابداری ارایه می گردند. موجودی خطوط تولید در همه‌ مراحل اعم از بسابکاری، ذوب و مخراجکاری کنترل شده و امکان پرداخت یا فروش آنها در زمان‌های گوناگون فراهم می‌باشد.

 

صفحه تولید کار در حسابداری مسبح ماندگار
صفحه تولید کار در نرم افزار حسابداری ساخت طلا و تولید موم با نام برنامه مسبح ماندگار

 

هسته برنامه حسابداری طلا سازی

هسته برنامه حسابداری طلا سازی ، وظیفه کنترل و نگهداری انواع موجودی طلا را بر عهده دارد. این موجودی‌ها عبارتند از: موجودی خط تولید ، طلای ساخته ، طلای پایه ، طلای متفرقه ، طلای آبشده ، طلای شرطی، خرده طلاهای مختلف ، انواع نقره ، انواع ارز و سایر موجودی‌های جانبی.

در نرم افزار حسابداری طلاسازی ، علاوه بر همه آنچیزی که در نرم افزار پایه حسابداری طلا وجود دارد؛ دفاتر مخصوصی طراحی وجود دارد که امکان ثبت اجرت‌های گرمی و درصدی طلای ساده، طلای پایه، پلاتین ساده یا پلاتین پایه؛ هنگام دریافت، پرداخت یا مرجوعی‌های مربوط به یک شخص خاص را فراهم می‌سازند.

کاربر به راحتی می‌تواند با این نرم افزار علاوه بر نگهداری انواع طلا ، پلاتین یا نقره ، سکه و سایر کالاها، به تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات مربوط به محصولات و کالاهای خود دسترسی داشته و از طریق دفتر حساب هر کالا، کارت کالا و کاردکس حسابداری کالا را تهیه و ملاحظه کنید.

گزارشات متنوعی وجود دارد که بر طبق استانداردهای حسابداری و نیازهای صنف زرگری و بنکداری، اطلاعات جامع و پویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاعات زیادی برای آشنایی بیشتر شما در نوشته‌ی برنامه‌ پایه طلا وجود دارد .

 

صفحه پرداخت انواع طلا پلاتین و نقره

صفحه پرداخت انواع طلا پلاتین و نقره در نرم افزار حسابداری ساخت و طلا سازی با نام مسبح ماندگار

آشنایی بیشتر با نرم افزار حسابداری طلا سازی

برنامه حسابداری ساخت طلا دربرگیرنده‌ی همه خصوصیات نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی و نرم افزار حسابداری بنکداری طلا است. برای آشنایی بیشتر با این برنامه بخش درباره مسبح ، معرفی نرم افزار پایه مسبح ، بخش نحوه کارکرد برنامه ، قسمت معرفی گزارشات و دفاتر و صفحه اعلام مزیت‌ها و امکانات برنامه در سایت را ملاحظه فرمائید.

عمده‌ترین خصوصیات این برنامه حسابداری طلاسازی عبارتست از:  کنترل جامع فرایند تولید طلا ، پلاتین یا نقره ؛ امکان افزودن ویژگی دفتر سفارشات ، امکان افزودن ویژگی کنترل جامع فرایند تولید موم و قطعات از رنگ بندی تا دیفالت و ثبت در دفترچه های مخصوص ، داشتن دفاتر فی و اجرت، چاپ و طراحی انواع فاکتور، امکان افزودن فاکتور ویژه دریافت و پرداخت که همه وجوه و کالاهای دریافتی و پرداختی یک شخص را در یک فاکتور ثبت می کند؛ امکان افزودن دفتر تخفیفات ، امکان افزودن استفاده از فناوری RFID، امکان افزودن دفاتر حساب‌های ارزی و.. که به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود.

اپلیکیشن مخصوص تحت وب

شرکت اشراق رایانه به تارگی برای چندین تن از مشتریان طلاساز و کارخانه‌دار مسبح برنامه‌هایی تحت وب نوشته است. از طریق این اپلیکیشن های تحت وب، اطلاعات سفارشات و تعمیرات مشتریان اخذ و با تائیدهای مختلف به مرحله ورود به برنامه می‌رسند. در این مرحله اطلاعات از اپلیکیشن فراخوانی و به مسبخ وارد می‌شوند. طی مراحل زمانبندی و قوانین مشخص, کارهای مختلفی بر روی سفارش انجام می شود. مجددا از طریق ارتباطات اینترنتی، اطلاعات کارهای ساخته به اپلیکیشن فراخوانی می شوند. و در نهایت به مشتری تحویل گردد. دریافت و اجرای اینگونه سفارشات در دستور کار شرکت اشراق رایانه قرار دارد.

 

نرم افزار حسابداری طلا سازی
صفحه مخصوص گزارشات تولید و سفارشات در برنامه حسابداری مخصوص کارگاه ، ساخت طلا و طلا سازی با نام مسبح ماندگار

 

نحوه تهیه نرم افزار حسابداری طلا سازی

شما می‌توانید نرم افزار حسابداری تولید طلا را از طریق فروشگاه انتخاب کرده و سفارش دهید. هر یک از ویژگی‌های افزودنی یا بسته‌های مکمل و مستقلی که به برنامه متصل می‌شوند را نیز میتوانید انتخاب کنید. قیمت خالص برنامه تک کاربره، بدون ویژگی‌های افزودنی و بسته‌های مکمل در پائین همین صفحه درج است. برای ملاحظه قیمت شبکه کلید انتخاب گزینه‌ها را در زیر قیمت تک‌کاربره فشار دهید. همچنین می توانید از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید. شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا به عنوان تولیدکننده‌ی این محصول همواره پشتیبان حقوقی این برنامه است. و برنامه را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کند.

برای آشنایی بیشتر با برنامه حسابداری طلاسازی فروشی مسبح ماندگار بخش های مختلف موجود در شناسنامه نرم افزار از بخش منوی سایت را ملاحظه فرمائید. همچنین نوشته های بخش معرفی کامل برنامه را بخوانید تا قبل از خرید برنامه به آشنایی کامل و مناسبی با آن دست یابید.

 

 

فهرست