نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

نرم افزار حسابداری طلا و جواهر سازی

نرم افزار حسابداری طلا و جواهر سازی مسبح ماندگار برنامه‌ای مخصوص طلا و جواهر سازان است. طلا سازان میتوانند فرایند تولید طلا ، نگهداری و مدیریت حساب مشتریان و کارگران ، کنترل و ثبت خرید و فروش انواع طلا و مشاهده آنلاین مانده انواع طلا ، جواهرات و موجودی های خط تولید را کنترل و مدیریت کنند. در نرم افزار حسابداری طلاوجواهر سازی به راحتی امکان درج مشخصات ریز جواهرات به همراه ریز سنگ های آن وجود دارد. هنگام ثبت تراکنش‌های مربوط به جواهرات، جزئیات قیمت تمام‌شده واقعی و صوری آن جواهر محاسبه و نمایان می شود. امکان کنترل جواهرات موجود و ناموجود در برنامه وجود دارد. تهیه انواع قیمت تمام‌شده و اتیکت میسر است. و تهیه گزارشات بسیار ریز و دقیق از وضعیت موجودی، وضعیت سنگ ها و وضعیت‌های مالی جواهرات در مراحل مختلف کاری وجود دارد.

 

نرم افزار حسابداری طلا و جواهر سازی

 

برنامه چه کارهایی انجام می‌دهد؟

در این نرم افزار فرایندهای تولید طلا که در کارگاه های طلا سازی مرسوم است، برنامه ریزی و ثبت می شود. برنامه حسابداری طلا و جواهر سازی به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک سازنده به‌راحتی بتواند با همه طرف‌حساب‌های خود در کارگاه ساخت طلا و جواهر به روش‌های مختلف داد و ستد انجام دهد.

از یک طرف حساب گرمی طلا ، حساب گرمی نقره ، حساب گرمی پلاتین و حساب اجرت ریالی یا ارزی بنکداران و واردکنندگان را کنترل و نگهداری می‌کند و از طرف دیگر حساب کارگران خط تولید ، مخراجکاران ، آبکاران و تعمیر کننندگان ، حساب مشتریان بنکدار ، کیفی‌ها ، گالری داران طلا و جواهر و مشتریان متفرقه را از طریق فرایندهای متعدد موجود در برنامه مدیریت می‌کند. در کنار این و به صورت پایه‌ای این برنامه مخصوص کنترل ، نگهداری ، دریافت ، پرداخت ، تهاتر ، خرید و فروش انواع جواهرات و انواع طلا، پلاتین یا نقره طراحی شده‌است.

 

"صفحه

 

برنامه چگونه کارها را انحام می‌دهد؟

در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر سازی مسبح ماندگار ابتدا جدول کسور استاندارد کارها مشخص می‌شود.  سپس عملیات تولید طلا برحسب کارهای ارسالی به خط تولید کارگاه، هزینه ها، حقوق کارگران ، صورت وضعیت کارهای تولیدی و صورت وضعیت کارهای مانده انجام می پذیرد. در بخش نهایی عملیات طلا سازی ، همه پارامترهای درگیر تولید مطابق شکل زیر تنظیم میشوند. و وضعیت کلیه کالاهای ارسالی، محصولات تولیدی ، خدمات و هزینه های تولید و ناقصی های خط تولید مشخص می شود. این کالاها در این نرم افزار خاص می توانند شامل انواع جواهرات طلا ، پلاتین یا ترکیبی نیز باشند.

در همین عملیات کسرهای استاندارد و فیزیکی تولید مشخص میشود و در گزارشات حسابداری ارایه می شوند. موجودی خطوط تولید در همه‌ مراحل اعم از بسابکاری، ذوب و مخراجکاری کنترل میشود. و امکان پرداخت یا فروش آنها در زمان‌های گوناگون فراهم می‌باشد.

 

صفحه تولید کار در مسبح ماندگار برای طلاسازی
صفحه تولید کار در نرم افزار حسابداری ساخت طلا و تولید موم با نام برنامه مسبح ماندگار

 

چه نوع دفاتر و گزارشاتی دارد؟

هسته برنامه حسابداری طلا و جواهر سازی وظیفه کنترل و نگهداری انواع موجودی طلا و جواهر را دارد. این موجودی‌ها عبارتند از: موجودی‌های خط تولید ، جواهر طلا ، جواهر پلاتین یا نقره ، طلای ساخته ، طلای پایه ، طلای متفرقه ، طلای آبشده ، طلای شرطی و حتا خرده طلاهای مختلف به همراه سایر کالاها مانند انواع نقره ، انواع ارز و سایر موجودی‌های جانبی.

همه آنچیزی که در پایه نرم افزار حسابداری طلا و جواهر وجود دارد، در نرم افزار حسابداری طلا و جواهرسازی نیز وجود دارد. در این برنامه دفاتر مخصوصی است که امکان ثبت اجرت‌های گرمی و درصدی طلای ساده یا پایه و پلاتین ساده یا پایه هنگام دریافت، پرداخت یا مرجوعی‌ها را فراهم می‌سازد. شما به راحتی می‌توانید با این نرم افزار علاوه بر نگهداری انواع طلا ، پلاتین یا نقره ، سکه و سایر کالاها، به تجزیه و تحلیل سریع اطلاعات مربوط به محصولات و کالاهای خود دسترسی داشته باشید. به راحتی از طریق دفتر حساب هر کالا، کارت کالا و کاردکس حسابداری کالا را تهیه و ملاحظه کنید. گزارشات متنوعی وجود دارد که بر طبق استانداردهای حسابداری و نیازهای صنف زرگری و بنکداری، اطلاعات جامع و پویایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اطلاعات زیادی برای آشنایی بیشتر شما در نوشته‌ی برنامه‌ پایه طلا و جواهرات آورده شده است.

 

صفحه پرداخت انواع طلا پلاتین و نقره مسبح ماندگار

صفحه پرداخت انواع طلا پلاتین و نقره در نرم افزار حسابداری طلا و جواهر سازی نام مسبح ماندگار

برای آشنایی با نرم افزار حسابداری طلا و جواهر سازی بیشتر چه صفحاتی را بخوانید؟

برنامه مخصوص ساخت طلا و کنترل جواهرات دربرگیرنده‌ی همه خصوصیات نرم‌افزار حسابداری طلا سازی و نرم افزار حسابداری بنکداری طلا و جواهر است. برای آشنایی بیشتر درباره مسبح ، معرفی نرم افزار پایه مسبح ،نحوه کارکرد برنامه ،معرفی گزارشات و دفاتر و  مزیت‌ها و امکانات را بخوانید.

برنامه به‌صورت تک‌کاربره یا شبکه ارایه می‌شود. عمده‌ترین خصوصیات این برنامه حسابداری طلاسازی به شرح زیر است.
کنترل جامع فرایند تولید طلا ، پلاتین یا نقره ؛ دفتر مخراجی، دفتر آبکاری، دفتر تعمیرات، امکان افزودن ویژگی دفتر سفارشات ، امکان افزودن ویژگی کنترل جامع فرایند تولید موم و قطعات از رنگ بندی تا دیفالت و ثبت در دفترچه های مخصوص ، داشتن دفاتر فی و اجرت، چاپ و طراحی انواع فاکتور، امکان افزودن فاکتور ویژه دریافت و پرداخت که همه وجوه و کالاهای دریافتی و پرداختی یک شخص را در یک فاکتور ثبت می کند؛ امکان افزودن دفتر تخفیفات ، امکان افزودن استفاده از فناوری RFID، امکان افزودن دفاتر حساب‌های ارزی و..

 

صفحه مخصوص گزارشات تولید ، ساخت و سفارشات طلاسازی نرم افزار حسابداری طلا سازی
صفحه مخصوص گزارشات تولید و سفارشات در برنامه مخصوص کارگاه و ساخت طلا و جواهر با نام مسبح ماندگار

 

نحوه تهیه نرم افزار حسابداری طلا و جواهر سازی

شما می‌توانید نرم افزار مخصوص طلا و جواهر سازی را از طریق فروشگاه انتخاب کرده و سفارش دهید. قیمت خالص برنامه تک کاربره، بدون ویژگی‌های افزودنی و بسته‌های مکمل در پائین همین صفحه درج است. برای ملاحظه قیمت شبکه کلید انتخاب گزینه‌ها را در زیر قیمت تک‌کاربره فشار دهید. همچنین می توانید از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید.

شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا تولیدکننده‌ی این محصول است. همواره پشتیبان حقوقی این برنامه بوده و برنامه را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کند. برای آشنایی بیشتر با برنامه حسابداری طلاسازی فروشی مسبح ماندگار بخش های مختلف موجود در شناسنامه نرم افزار از بخش منوی سایت را بخوانید. همچنین نوشته های بخش معرفی کامل برنامه را بخوانید تا قبل از خرید برنامه به آشنایی کامل و مناسبی با آن دست یابید.

 

 

فهرست