نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

تغییرات نگارش ۸.۱۳۹۸.۱۲۰۵.۱۲

۱۳۹۸/۰۲/۰۵

  • افزودن امکان استفاده از پذیرنده بانکی شرکت سامان کیش و افزودن حالتی که بتوان در یک کلاینت سه پوز مختلف را معرفی کرده و از آنها جهت دریافت مبلغ بانکی از مشتریان اقدام کرد. در نگارش های پیشین برنامه امکان انتخاب پذیرنده شرکت آسان پرداخت (آپ) فراهم بود و با این تغییر می توان از یکی از این دو پذیرنده بانکی استفاده کرد. قابلیت دیگری که اضافه شده است به شما امکان می دهد که بتوانید تا سه پوز بانکی را برای هر دستگاه (چه تک کاربره چه کلاینت) تعریف کرده و در هنگام دریافت مبلغ از مشتری ، یکی از آنها را در نرم افزار حسابداری طلا فروشی ، نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی یا سایر نرم افزار های حسابداری زرگری انتخاب کنید.

 

انتخاب پوز بانکی در نرم افزار حسابداری طلا
انتخاب پوز بانکی در نرم افزار حسابداری طلا

 

تنظیم ارتباط با پوز بانکی در نرم افزار حسابداری طلا
تنظیم ارتباط با پوز بانکی در نرم افزار حسابداری طلا

 

  • ویرایشات جدید در گزینه تغییر فی در عملیات تبدیلات حساب اشخاص. با این تغییرات امکان آن وجود دارد که به جای تنظیم معادل حساب ریالی/طلایی/پلاتین/ارزی یک شخص براساس فی روز طلا ، پلاتین یا دلار ؛ ابتدا معادل توافق شده را تنظیم کرده و سپس به صورت اتوماتیک فی توافقی توسط سیستم موردمحاسبه قرار گیرد.
  • فراخوانی اجرت درصدی کالاها ساده و پایه از آخرین قیمت ها که براساس نوع و نام سازنده تغییر می یابد و افزودن آن در گزینه های قابل انتخاب جهت چاپ بارکد.
  • تنظیم فرایندی تا بواسطه آن بتوان در کلاینت اینترنتی از تصاویر کالاها ، اشخاص و عملیات مخراجکاری به صورت آفلاین استفاده کرده و پس از آن نسبت به تغییرات آنلاین اقدام کرد.
  • افزودن روش جدیدی در ویژگی انتقال اطلاعات بین شعب تا امکان انتقال اطلاعات بدون تغییر کلیشه جواهرات انتقالی فراهم شود.
فهرست