نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

سمبل، سنگ ، رنگ ، عدد ، روز ، گل و خصوصیات متولدین دی ماه

رنگ   متولدین  دی ماه کاراملی است. مفهوم این رنگ اراده ای آهنین است. این رنگ جسارت لازم را به شما می‌دهد تا با اراده‌ی قوی‌ای که دارید، به آرزوهایتان رنگ واقعیت بپاشید.

دی در دین زرتشتی به معنی دادار و آفریننده از صفات اهورمزدا است.

سمبل ماه دی بز است.

خصوصیات متولدین دی ماه

عجله‌ای در عشق ندارد. نه به سرعت عاشق می‌شود، نه به سادگی راز دل خود را می‌گوید. او همواره در حرکت است، ولی نمی‌داند چرا. فقط می‌داند باید موفق شود. سر قول خود به دی ماهی‌ها بمانید؛ متولدین دی ماه برای رسیدن به اهداف و خواسته‌های خود در زندگی، ابتدا، باید فکر و ذهن شان را سروسامان دهند تا توجه و حواس شان روی موضوع خاصی متمرکز شود.

آنها خواهان دریافت هدیه هستند، ولی تنها از گرفتن کادو‌های گران قیمت به وجد می‌آیند؛ هرگز و تحت هیچ شرایطی اعصابشان را تحت فشار نگذارید، چون بسیار خشمگین و بدخلق می‌شوند و طغیان‌های عصبانیت شان غیرقابل کنترل است.

مشخصات کلی متولدین دی ماه

دارای شخصیّت عالی، خیلی لایق و کاردان، بهترین رئیس، انتقامجوی شدید، ساده پوش و بی آلایش، محتاط، آرام و صبور، مرد عمل، مقتدر، پر تحمّل، جدّی و جاه طلب، فعّال و کوشا، واقع بین، سرکش، پول دوست، بیهوده انرژی تلف نمی‌کند، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می‌کند، با شرف و با وجدان، تمیز، خودکفا و سودجو، دارای حس مسئولیّت زیاد، دشمن ولخرجی و اسراف، حسابگر، مخالف تجمّلات، صاحب شأن و مقام، سازمان دهنده خوب، تقریباْ سیاستمدار، کوشا و مطمئن و خونسرد، تودار، مالک همسر خود، حسود و بدبین، متنفّر از طلاق، دارای عدم اعتماد به نفس کافی، قدرت طلب، خانواده دوست، خشک، ولی مهربان، خشن، دارای زبان نیش دار، شاد و با نشاط، دارای باطن خروشان، غیر قابل گذشت، قدر شناس، گاهی اوقات خجالتی، باانضباط، بد اخم و بد عنق، دارای حافظ ه. قوی، زود سر کار می‌آید و دیر می‌رود، از تنبلی بیزار است، اهل دکتر و دارو، خونسرد و مداوم، ثابت قدم، خودکار، مذهبی، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز.

عنصر وجودشان خاک است.

ماگنولی ، گل محبوبشان است.

گل مگنولیا سمبل ماه دی

روز شنبه روز مبارک‌شان است.

ستاره حاکم آن ها زحل است .

فلز وجودشان سرب است.

عدد خوش‌یمن‌شان ۸ است.

سنگ اصلی متولدین ماه دی گارنت است.

سنگ گارنت

سنگ های دیگر  ماه دی

اونیکس
سنگ اونیکس

 

سنگ مرمر سبز
سنگ مرمر سبز

 

کوارتز دودی
کوارتز دودی

 

 

تورمالین سیاه
تورمالین سیاه

تورمالین سبز
تورمالین سبز
فهرست