نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

طراحی‌ مخصوص جهت استفاده از مانیتورهای لمسی

امکانات و چگونگی کار نرم افزار حسابداری طلافروشی و نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی قبلا در صفحات مربوطه تا حدودی بررسی شد. در این یادداشت از ویژگی خاصی می گوییم که در نرم‌افزار طلافروشی یا طلا و جواهر فروشی کاربرد زیادی دارد و ضمن افزایش سرعت انتخاب انواع طلا ، سکه ، ارز و خدمات؛ روش های روتین تسویه را به سرعت هموار می کند.با داشتن این ویژگی ، هنگام کار با نرم افزار مسبح ماندگار ، امکان استفاده از مانیتورهای بزرگ و لمسی برای ثبت سریع فاکتورهای فروش و پرداخت طلا ، جواهر ، سنگ ، سکه ، دلار ، پلاتین یا نقره فراهم می‌شود.

"صفحه

 

روال کار در مانیتورهای لمسی

در نرم افزار طلافروشی برای مانیتورهای لمسی بزرگ، تیپ های گوناگون کالاهای موجود به همراه سرفصل خدمات پرداختی آشکار می شوند. این تیپ ها جواهرات ، انواع طلا و پلاتین ساده یا پایه ، انواع طلای خام ، انواع سکه ، انواع سنگ و سایر کالاهاست. طلاهای خام شامل طلای متفرقه ، طلای شرطی ، طلای آبشده ، انواع خرده طلا و پلاتینیوم است. فروش لمسی برای همه این انواع طلا پلاتین و سایر کالاها میسر است.

 

نمایی از صفحه تیپ کالاها قابل انتخاب در فاکتور پرداخت کالاها نرم افزار طلا فروشی مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی
نمایی از صفحه تیپ کالاهای قابل انتخاب در فاکتور پرداخت کالا در برنامه حسابداری و حسابرسی مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی

 

نحوه نمایش کالاها در نرم افزار طلافروشی

پس از انتخاب هر کادر ، برنامه مسبح ماندگار فهرست کالاهای موجود و قابل عرضه در آن گروه کالا را در صفحه مشخص  می کند. با یک بار لمس کردن آن بخش، جزئیات قابل تغییر مربوط به آن کالا در کادری بزرگ, با کلیدهایی به اندازه نوک انگشتان نمایان می شود..

 

نمایی از صفحه کالاها قابل انتخاب در فاکتور فروش نرم افزار طلا فروشی مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی
نمایی از صفحه کالاهای قابل انتخاب در فاکتور فروش در برنامه طلافروشی با مانیتورهای لمسی مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی

 

ساختار این فاکتورها به گونه‌ای تنظیم شده‌است که ، برای نوشتن اعداد یا شرح‌های مختلف، صفحه کیبورد شرحی یا عددی مخصوص بازشده و کلیدها بزرگتر از اندازه‌ی معمول طراحی شده‌اند، تا بتوان به‌راحتی آنها را لمس نمود. فروش لمسی برای طلا و جواهر فروشی قواعد خود را دارد.

 

نمایی از صفحه کلید بزرگ جهت درج اعداد در نرم افزار طلا فروشی مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی
نمایی از صفحه کلید بزرگ جهت درج اعداد در نرم افزار حسابداری طلافروشی مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی

تنظیمات صفحه فروش لمسی با نرم افزار طلا فروشی

هر فاکتور فروش یا فاکتور پرداخت مربوط به نرم افزار طلافروشی ، امکان ثبت مقادیر پیش فرض برای صندوق ، حساب بانکی و تنظیم کننده فاکتور  را دارند. در بخش دیگری از بخش تنظیمات فاکتورهای لمسی در نرم افزار طلافروشی، امکان کوچک یا بزرگ کردن کادرهای مربوط به نمایش کالاها و گروه های کالا را دارند. همچنین امکان ثبت مقدار پیش فرض برای درصد تخفیفات موردی و درصد تخفیفات ته مانده فاکتور به همراه درصد ارزش افزوده وجود دارد. در بخش تنظیمات از نرم افزار طلافروشی، زیربخشی قرار دارد که امکان انتخاب دست کم پنج قالب برای چاپ فاکتور فروش را به صورت همزمان در اختیار شما قرار می دهد.

 

نمایی از صفحه امکان انتخاب قالب های مختلف چاپ فاکتور به صورت همزمان
نمایی از صفحه امکان انتخاب قالب های مختلف چاپ فاکتور به صورت همزمان در برنامه طلافروشی مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی

پرداخت انواع طلا در نرم افزار طلافروشی

برای پرداخت انواع طلا یا جواهر در برنامه همانند فروش لمسی طلا، صفحه‌ای لمسی وجود دارد. تفاوت آن با فاکتور فروش در این است که جمع وزن نهایی و اجرت درصدی انواع طلا را به حساب طلای ۷۵۰ کیفی ، کارخانه یا همکار میبرد و جمع وزن نهایی اجرت را به حساب ریالی آنها وارد می کند. اصولا پرداخت کالاها در نرم افزار طلا و جواهر برای معامله با همکاران و تهاتر با آنها بوده و فروش کالاها برای مشتریان معمولی و خریداران طلا و جواهرات است.

 

نمایی از صفحه کالاها قابل انتخاب در فاکتور پرداخت کالاها برنامه مسبح برای استفاده مانیتورهای لمسی
نمایی از صفحه کالاهای قابل انتخاب در فاکتور پرداخت نرم افزار مسبح ماندگار برای استفاده مانیتورهای لمسی

تسویه فاکتور در نرم افزار فروش لمسی طلا

در فاکتور های فروش نرم افزار مسبح ماندگار که مانیتورهای لمسی دارد، چهار حالت برای تسویه سریع با مشتری وجود دارد. البته در حالت معمولی امکان دریافت چک مشتری ، مرجوع چک خودمان ،  مرجوع خرج چک مشتری ، پرداخت توسط دیگران ، استفاده از امتیاز باشگاه مشتریان ، استفاده از کارت هدیه و استفاده از بن نیز فراهم است.در اینجا اما به چهار روش نقدی ، بانکی، نسیه و سایر موارد انجام می شود. در حالت “غیره” فاکتور به حالت معمولی رجوع می‌کند. در نرم افزار فروش طلا ، در حالت بانکی بلافاصله مشخصات حساب بانکی پیش فرض هر کاربر فراخوانی میشود و نحوه دریافت بانکی مشخص می شود. همچنین این امکان وجود دارد که نرم افزار طلافروشی مستقیما به دستگاه پذیرنده شرکت آسان پرداخت متصل شود. و مشتری با کشیدن کارت بانکی اقدام به تسویه مبلغ نماید.

نرم افزار طلا و جواهر مسبح ماندگار پکیج‌های مختلفی دارد. همه این بسته‌ها فروش لمسی طلا را دارند. نرم‌افزار حسابداری طلا فروشی ، طلا و جواهر فروشی و بنکداری طلا و جواهر از جمله شاخه های برنامه فروشگاهی مسبح ماندگار هستند. برای داشتن این نرم افزار به فروشگاه مراجعه کنید یا از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید.

 

فهرست