نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

نرم افزار حسابداری دوبل زرگری برای حسابداری رسمی

نرم‌افزاری به نام «فروغ ماندگار» توسط کادر فنی شرکت اشراق رایانه تهیه شده است که مکمل برنامه‌های مسبح بوده و یک نرم افزار حسابداری دوبل زرگری است. این برنامه‌ی جامع، اسناد کاملا رسمی و دفاتر قانونی را با سرعت بالا و دقت فراوان، تهیه و ارایه می‌کند. فروغ ماندگار اطلاعات برنامه مسبح ماندگار را فراخوانی میکند. و براساس فاکتورها و اسناد ثبت‌شده در برنامه مسبح و دوره‌ مالی انتخاب‌شده، اسناد حسابداری دوبل رسمی و قانونی آن دوره مالی را تولید می‌کند.

برنامه حسابداری زرگری فروغ ماندگار
برنامه حسابداری زرگری فروغ ماندگار

 

خلاصه‌ای از کارکرد

این نرم افزار حسابداری به پایگاه اطلاعات برنامه مسبح متصل می‌شود. و سند رسمی حسابداری مطابق با استانداردهای قانونی به‌صورت دوبل تهیه می‌کند. این نرم افزار حسابداری دوبل زرگری، امکان استفاده از دفترداری رسمی را برای شما فراهم می‌کند. و ضمن اجازه افزودن یا حذف آرتیکل‌های هر سند، امکان چاپ رسمی سند حسابداری را نیز دراختیار شما قرار می‌دهد. اسناد افتتاحیه و اختتامیه به‌صورت اتوماتیک و از روی مستندات ابتدای دوره برنامه مسبح ماندگار ، تهیه و ارایه می‌شوند.

 

گزینه‌های صفحه اول نرم افزار دوبل فروغ ماندگار
گزینه‌های صفحه اول نرم افزار حسابداری دوبل زرگری فروغ ماندگار

 

ساختار نرم‌افزار حسابداری زرگری فروغ به‌گونه‌ای است که همه‌ چیز به سرعت و دقت پیش رود.

نحوه تنظیم اسناد

در نرم افزار حسابداری دوبل زرگری، نامه‌های دریافتی از  انواع نرم افزار حسابداری زرگری، به‌صورتِ اتوماتیک و با چند کلیک تبدیل به اسناد حسابداری دوبل می‌شوند. اسناد کاملا براساس معیارها و ضوابط حسابداری رسمی ایران تهیه و تنظیم می‌شوند. این برنامه با سرعت و دقت، اطلاعات را فراخوانی میکند. ضمن ساخت انواع کدتفصیلی و معین بر مبنای اطلاعات مسبح ماندگار دفاتر کل، معین، تفصیلی و روزنامه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در همین راستا گزارشات متنوع و متعددی از گردش و مانده تفصیلی در معین، گردش و مانده معین در کل ، گردش و مانده تفصیلی در کل به همراه گزارش آنلاین از وضعیت مانده‌حساب همه‌ی سرفصل‌ها به سرعت در معرض دید و بررسی شما قرار می‌گیرد.

صفحه اول نرم افزار حسابداری دوبل فروغ ماندگار
صفحه اول نرم افزار حسابداری دوبل زرگری فروغ ماندگار

 

جذاب‌ترین کارکرد برای نرم افزار های حسابداری زرگری

جذاب‌ترین کاربرد این برنامه برای حالتی‌ست که کاربران مسبح از دلار برای واحد اصلی و از ریال به‌عنوان واحد دوم استفاده می‌کنند. در این حالت برنامه فروغ پس از تشخیص این مساله، همه‌ی اسناد حسابداری دوبل را براساس واحد ریالی (واحد دوم) و براساس مزنه ثبت‌شده‌ی دلار هنگام ثبت فاکتورها تنظیم می‌کند. هنگام تعدیل حساب‌ها نیز همه‌ی حساب‌های دلاری با آخرین قیمت دلار تعدیل شده و ریالی می‌شوند. بنابراین ضمن آنکه کاربران می‌توانند حساب‌های خود را در برنامه مسبح براساس دلار نگهداری، گزارش‌گیری و کنترل کنند تا همیشه قیمت کالاهایشان به‌روز باشد، در برنامه‌ی فروغ ماندگار نیز می‌توانند ریز عملکرد انواع حساب‌ها را برحسب ریال و با دقت تمام، گزارش‌گیری و مشاهده نمایند.

 

صفحه عناوین گزارشات مندرج در برنامه فروغ ماندگار
صفحه عناوین گزارشات مندرج در برنامه حسابداری دوبل زرگری با نام فروغ ماندگار

 

اسناد و دفاتر رسمی حسابداری

با داشتن اسناد رسمی حسابداری برنامه‌های مسبح ماندگار، امکان چاپ استاندارد اسناد دوبل و دفاتر حسابداری رسمی فراهم می‌شود. به عنوان مثال یکی از نقاط قوت این نرم افزار حسابداری زرگری این است که وضعیت سرفصل موجودی‌های کالا (موجودی مواد ، موجودی کالای درجریان ساخت و موجودی کالای ساخته‌شده در حسابداری رسمی) را به بهترین و شفاف‌ترین حالت ممکن تهیه و گزارش می‌کند. این دقت‌ عمل به خاطر آن است که روند ورود و خروج موجودی و قیمت تمام‌شده انواع طلا ، نقره ، پلاتین ، جواهر ، سکه ، سنگ ، ارز و سایر موجودی‌ها مطابق با اسناد ثبت‌شده، کاملا مشخص و معلوم است. در این برنامه با چند کلیک می‌توان به کلیه اطلاعات موردنیاز از طریق دفاتر کل، معین، تفصیلی و روزنامه دست یافت. بیلان، سود و زیان، تراز آزمایشی و کاربرگ از جمله گزارشات رسمی حسابداری هستند که با داشتن این برنامه مکمل به دارایی‌های ارزشمند شما اضافه می‌شوند.

 

صفحه مخصوص گزارشات رسمی حسابداری برنامه فروغ ماندگار
صفحه مخصوص گزارشات رسمی حسابداری برنامه فروغ ماندگار

 

نرم‌افزار حسابداری زرگری فروغ ماندگار امکان اتصال به همه انواع نرم افزارهای مخصوص صنف طلا و جواهر فروشی ، تولید ، مخراجکاری و بنکداری مسبح ماندگار را دارد. چه از برنامه تحت شبکه مسبح برخوردار باشید و چه از خدمات نرم افزار تک‌کاربره مسبح بهره‌مند می‌شوید،

کارکردهای پیشرفته برنامه

بایستی بدانید که این برنامه در هر حالتی به سرور در شبکه و به پایگاه اطلاعات برنامه تک کاربره وصل میشود. و به سرعت کار خود را انجام می‌دهد. درصورتی که از اسناد دستی موازی در برنامه فروغ استفاده نکنید، حتا می‌توانید هر زمان که اراده کردید کلیه اطلاعات را حذف کرده و مجددا اقدام به ساخت گزارشات از طریق اتصال به مسبح کنید. این به خاطر آن است که منبع اصلی اطلاعاتی ما پایگاه اطلاعات نرم افزار حسابداری زرگری مسبح ماندگار است. این برنامه دوبل اما فقط با نگارش یازده مسبح ماندگار سازگار است. کسانی که می‌خواهند از امکانات و گزارشات فوق‌العاده آن بهره‌مند شوند بایستی حتما یکی از محصولات نرم‌افزاری مسبح ماندگار نگارش ۱۱ را تهیه کنند. و اگر نسخه‌های پیشین برنامه مسبح را دارند در اسرع وقت نسبت به آپگرید این نسخه‌ها اقدام کنند.

 

صفحه دفاتر رسمی حسابداری فروغ ماندگار
صفحه دفاتر رسمی حسابداری نرم افزار حسابداری دوبل زرگری با نام فروغ ماندگار

 

نحوه تهیه نرم افزار حسابداری زرگری دوبل فروغ ماندگار

شما می‌توانید نرم افزار حسابداری زرگری فروغ ماندگار را از طریق فروشگاه انتخاب کرده و سفارش دهید. قیمت خالص برنامه در پائین همین صفحه درج است. همچنین می توانید از طریق شماره تلفن‌های شرکت با ما ارتباط برقرار کنید. شرکت اشراق رایانه پژوه ویرا تولیدکننده‌ی این محصول است. همواره پشتیبان حقوقی این برنامه بوده و برنامه را به بهترین شکل ممکن پشتیبانی می کند.

 

 

فهرست