نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح ماندگار

دانلودهای رایگان

برای نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی مسبح ماندگار برنامه های جانبی و کوتاه زیادی نوشته شده است که شما می‌توانید از این بخش آنها را به صورت رایگان دانلود کنید.

این برنامه برای آن تهیه شده‌است که در سرور به عنوان سرویس نصب شده و تحت یک یا سه ساعت مشخص در روز از اطلاعات مسبح ۸ بکاپ بگیرد.

پس از نصب این فایل، دو فایل اجرایی در کامپیوتر شما ذخیره می‌شود که یکی از آنها سرویس مخصوص هدایت بکاپ‌هاست و دیگری برنامه مخصوص تنظیم مشخصات آن سرویس و نمایش وضعیت بکاپ‌های تهیه شده.

بکاپ گیری اتوماتیک از اطلاعات نرم افزار حسابداری طلا و جواهر با نام مسبح ماندگار

بکاپ گیری اتوماتیک از اطلاعات نرم افزار حسابداری طلا و جواهر با نام مسبح ماندگار

این برنامه درکنار برنام

ه‌ی پشتیبان‌گیر اتوماتیک اشراق رایانه صرفا برای آن‌دسته از کاربران مسبح ۸ تهیه‌شده است که به server خود فقط از طریق remote دسترسی دارند و همچنین سرور در اکثر ایام کاری روشن است. درصورت logoff و login مجدد در سرور از طریق ریموت، سرویس کماکان فعال بوده و بکاپ‌های موردنظر را در ساعت یا ساعت انتخابی تهیه خواهد کرد.

جهت دانلود رایگان فایل به این نشانی مراجعه کنید. (ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید)

با استفاده از این برنامه‌ی کوچک، امکان انتقال فهرست اشخاص از یک دوره به دوره مالی دیگر در برنامه مسبح ماندگار فراهم می‌شود. همچنین این امکان وجود دارد که مشخص شود در هنگام انتقال، اطلاعات مربوط به حساب‌های ابتدای دوره‌ی اشخاص انتقال یابد یا نه.

 

جهت دانلود رایگان فایل به این نشانی مراجعه کنید. (ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید)

از طریق این فایل شما می‌توانید تصاویر عملیات مخراجی و مخراجکاران به‌همراه تصاویر انواع جواهر، ساده، پایه، سنگ و سایر موجودی‌های جنسی را از یک دوره‌ی مالی انتخابی به دوره‌ی مالی دلخواه دیگر انتقال دهید.

 

جهت دانلود رایگان فایل به این نشانی مراجعه کنید. (ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید)

این نرم‌افزار کم‌حجم، بر روی کامپیوتر سرور (درصورت شبکه‌بودن) و یا کامپیوتر تک‌کاربره‌ی شما نصب شده و در Startup ویندوز شما قرار می‌گیرد. این برنامه برای آن تهیه شده‌است که هر چند ساعت یکبار از پایگاه داده‌ی برنامه (sql server) نسخه‌ی پشتیبان تهیه کند. تنظیم ساعت تهیه‌ی نسخه‌ی پشتیبان و مسیر ثبت فایل‌های فشرده‌ی به‌دست‌آمده، در قسمت تنظیمات برنامه انجام می‌شود.

لازم به ذکر است پس از نصب و راه‌اندازی مجدد ویندوز، شما بایستی حتما برنامه را از بخش try icon اجرا کرده و با کلیک بر گزینه‌ی “تنظیمات” مسیر بکاپ‌گیری، مسیر نصب برنامه و پریود زمانی انجام عملیات پشتیبان‌گیری را مشخص نمائید.

در نگارش ۵ این برنامه، یک کانتر گذاشته شده است که دقایق باقیمانده تا تهیه بکاپ بعدی را به اطلاع می رساند.

 

جهت دانلود رایگان فایل به این نشانی مراجعه کنید. (ابتدا باید در سایت ثبت‌نام کنید)

فهرست