نرم افزار حسابداری طلا ، نقره ، پلاتین ، سنگ ، سکه ، ارز و جواهر فروشی ، بنکداری و طلاسازی

اپلیکیشن اندروید مدیریت فروش طلا و جواهرات

اپلیکیشن فروش‌یار ماندگار اپ فروش طلا بوده و مخصوص موبایل‌ها و تبلت‌های اندروید است که به کاربران امکان می‌دهد فاکتورهای فروش خود را با وصل‌شدن به پایگاه اطلاعات مسبح، به سرعت و به راحتی ثبت و کنترل کنند. این اپلیکیشن به راحتی به نرم افزار حسابداری طلا و جواهر فروشی ، طلا فروشی ، بنکداری و طلا سازی متصل می‌شود.

از طریق این اپ امکان مشاهده‌ی فهرست انواع موجودی کالا به همراه جزئیات اطلاعات هر کالا وجود دارد. امکان مشاهده‌ی فهرست اشخاص به همراه جزئیات مانده‌حساب‌‌ها و مشخصات ایشان نیز فراهم است. نمایش سریع مشخصات کالا از طریق اسکن بارکد آن با دوربین موبایل ممکن است. ثبت‌نام شخص جدید و چاپ دلخواه فاکتور انتخابی فروش بر روی یک قالب تعریف‌شده نیز میسر است.

اپلیکیشن اندروید فروش طلا و جواهرات

اطلاعات اولیه پیرامون اپ فروش طلا

درصورت تهیه این اپلیکیشن در حقیقت شما با هزینه بسیار کم، می‌توانید یک دستگاه دیگر را در کنار کامپیوتر اصلی‌تان داشته باشید. این دستگاه به برنامه مسبح وصل شده و کار ثبت اطلاعات را انجام می ‌دهد. اگر از لایسنس شبکه استفاده می‌کنید باز هم این اپ فروش طلا یک کلاینت دیگر است. که ضمن برخوارداری از خصوصیات دردسترس‌بودن، کوچک‌بودن و قابل‌ حمل‌بودن، کار ثبت فاکتورهای شما را به‌عهده می‌گیرد. شما می‌توانید موبایل‌های متعددی را به برنامه وصل کرده و برای هر موبایل یک کاربر جداگانه تعریف کنید. در ادامه به معرفی مختصر این اپ با ارایه تصویر می‌پردازیم. جهت نمایش بزرگتر تصاویر بر روی آنها کلیک کنید.

درصورتی که لایسنس برقراری ارتباط با فروش‌یار را داشته باشید، در برنامه مسبح ۱۱ این صفحه نمایان می‌شود.

 اپ فروش طلا مسبح 8 فروش یار ماندگار

 

اگر اطلاعات مندرج در این فرم را دقیقا در این صفحه موبایل وارد کنید، پس از اسکن کدتصویری، مطابق شکل ارتباط شما با مسبح ۸ برقرار شده و امکان ثبت و کنترل فاکتورهای فروش ریالی و ارزی فراهم می‌‌شود.

ورود به اپلیکیشن

اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا برقراری ارتباط با مسبح
اپ فروش طلا یار ماندگار اخذ مجوز ارتباط
اپ فروش طلا خواندن بارکد با دوربین
اپ فروش طلا صفحه اول

 


تنظیمات اولیه

پس از برقراری ارتباط، اگر در بالای صفحه کلید منو را لمس کنید، فهرست کاملی از فرایندهای برنامه فروش طلا در دسترس شما قرار می‌گیرد. در برنامه مخصوص شما، به جای عبارت زردرنگ، نام شما یا موسسه شما قید می‌شود. انتخاب سایز نوشته‌ها، نوع کالاها و نمایش یا عدم نمایش تصاویر در فهرست‌های موجودی کالاها از جمله این گزینه‌هاست.
منوی اصلی اپ فروش طلا
تنظیم اندازه نوشته ها در اپ فروش طلا
انتخاب نوع کالاها جهت نمایش در اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا

 


ورود به بخش موجوی کالا
اگر گزینه‌ی نمایش موجودی‌های کالاها را لمس کنید، ابتدا بایستی تیپ موجودی یا خدمات را انتخاب کنید و سپس بسته به اینکه نمایش با تصویر یا بدون تصویر را انتخاب کرده باشید، فهرست موجودی‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد. در اپ فروش طلا با انتخاب هر موجودی، جزئیات آن موجودی نیز نمایان می‌شود. واضح است که عدم نمایش تصویر در فهرست، منجر به فراخوانی سریع فهرست‌ها می‌شود.

فهرست جواهرات در اپ فروش طلا ماندگار طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا

 


جزئیات کالاها
در صفحه‌‌ای جداگانه از جزئیات همه‌ی کالاها، تصویر آنها قرار می‌گیرد که می‌توان آنرا در محیط مخصوص برنامه فراخوانی کرده و جزئیات آن را مشاهده نمود. یا اینکه آنرا در محیط‌های مخصوص تصاویر موبایل فراخوانی کرده و یا اینکه آن تصویر به همراه شرح کد آن را در گروه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته یا ایمیل کرد.

اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا

 


تنظیم فاکتور فروش
جهت ثبت فاکتور فروش ریالی یا ارزی از طریق اپ فروش طلا ، کافی‌ست کلید موردنظر خود را لمس کنید. پس از انتخاب نام مشتری و یا ثبت نام مشتری جدید، کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از تائید یا تغییر قیمت‌های پیش‌فرض که با تنظیمات اصلی برنامه مطابقت دارد، ردیف جدیدی در فاکتور ایجاد کنید.

اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار
اپلیکیشن فروش یار ماندگار
اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا

 


انتخاب کالا در اپ فروش طلا
انتخاب کالا یا محصول به سه روش صورت می‌گیرد. یا می‌توان فهرست موجودی‌های کالا را فراخوانی کرده و کد مورد نظر خود را در آنها جستجو کرد. یا مستقیما از طریق دوربین موبایل، بارکد محصول را اسکن نمود و یا با دانستن کد، آن را به ‌صورت دستی تایپ کرده و انتخاب نمود.

اپلیکیشن فروش یار ماندگار اپ فروش طلا
اپلیکیشن فروش یار ماندگار
اپلیکیشن فروش یار ماندگار
اپلیکیشن فروش یار ماندگار

 


تنظیمات نهایی فروش

در بخش ته‌فاکتور از این اپ فروش اندروید طلا ، امکاناتی هممانند فاکتورهای فروش مسبح است. امکان درج تخفیف درصدی یا مقداری. تعیین ارزش افزوده درصدی یا مقداری. مشخص‌سازی سایر عوارض درصدی یا مقداری. تخفیف ته‌مانده مشخص‌شده در تنظیمات فروش.  شرح فارسی یا انگلیسی فاکتور .
فروش یار ماندگار
فروش یار ماندگار
فروش یار ماندگار
فروش یار ماندگار

 


تسویه حساب در اپ فروش طلا
تسویه‌حساب فاکتور به سه روش دریافت نقدی، بانکی یا دریافت طلای متفرقه صورت می‌گیرد. در هر کدام از صفجات مربوطه امکان انتخاب کل مبلغ مانده و ثبت سریع ردیف دریافت وجود دارد. ردیف‌های دریافت نامحدود و بسته به نحوه دریافت شما می‌تواند شامل چندین دریافت نقد، دریافت کالا یا وجه بانکی متفاوت باشد.

فروش یار ماندگار
فروش یار ماندگار
فروش یار ماندگار

فروش یار ماندگار


ثبت فاکتور و چاپ

پس از ثبت کالاها، تنظیم ته‌فاکتور و ثبت ردیف‌های دریافت وجه، امکان ثبت کلی فاکتور فروش از طریق اپ اندروید طلا فراهم است. درصورت استفاده از کلید «ثبت و چاپ» قالب پیش‌فرض معرفی‌شده در ابتدای انتخاب‌های شما قرار می‌گیرد و دستور چاپ به کامپیوتر مرکزی ارسال می‌شود. نرم‌افزار «هدایت‌گر چاپ ماندگار» برنامه کوچکی‌ست که در گوشه‌ای از کامپیوتر شما میشود. این برنامه به‌سرعت دستورهای دریافتی از اپ را جهت چاپ فاکتورهای مختلف اجرا می‌کند.

فروش یار ماندگار
فروش یار ماندگار
فروش یار ماندگار

فروش یار ماندگار

همان‌طور که در این تصویر مشاهده‌ می‌کنید،  پس از ثبت فاکتور فروش، امکانات دیگری به صفحه اول برنامه اندروید طلا اضافه می‌شود. امکان ویرایش آخرین فاکتور فروش. ویرایش فاکتور فروش دلخواه براساس شماره سری یا شماره فاکتور و امکان چاپ دلخواه هر فاکتور فروشی. اینها فرایندهای جدیدی هستند که پس از ثبت اولین فاکتور فروش در اختیار شما قرار می‌گیرند. درصورت قطع ارتباط با برنامه مسبح ماندگار کلیدی در بالای صفحه قرار دارد که پس از تشکیل شرایط برقراری ارتباط فقط کافیست تا آن کلید را فشار دهید تا خیلی سریع به اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

نحوه تهیه اپ فروش طلا

اپلیکیشن فروش‌یار ماندگار، به عنوان یک اپ فروش طلا ، یک برنامه کامل برای ثبت و مدیریت فاکتورهای فروش شماست. پیشنهاد می‌کنیم این اپلیکیشن را تهیه کرده و در راه سرعت‌دهی به امور فروش روزانه خود و راحت‌کردن کارها از آن استفاده نمائید. جهت داشتن این اپ با ما تماس بگیرد یا از طریق فروشگاه ما سفارش خود را تهیه کنید.
به تازگی اپلیکیشن دیگری نیز برای مدیریت طلا و جواهرات تهیه شده است. این اپ فهرست کامل موجودی های کالا به همراه تصویر را از برنامه خوانده و در موبایل ذخیره میکند. اطلاعات ذخیره شده در موبایل به صورت تفکیکی قابل مشاهده توسط این اپ هستند.

 

فهرست